Všetko pre sklady a bezpapierovú expedíciu z Pohody v jednom balíku!

Zvýhodnená sada nástrojov nad Pohodu z rodiny plusSystem, ktorá automatizuje hlavné procesy spojené so spracovaním najmä e-shopových a veľkoobchodných objednávok, a to bez zbytočnej tlače. Zvládne aj všetky súvisiace procesy pomocou mobilných terminálov – príjem, inventúry, presuny, …

Odstránenie chýb pri expedícii

Spokojnejší zákazníci

Zrýchlenie práce v sklade

Úspora ľudských zdrojov

Menej rutinnej práce
Viac času na rozvoj firmy

Menej potlačených papierov

Šetrenie peňazí aj prírody

Aké procesy sada plusCore automatizuje?

Tu sú uvedené tie základné a najčastejšie operácie, všetko prebieha automatizovane, ale priamo v Pohode.

Tlač štítkov zásob – šikovne, hromadne, aj v teréne

Tlačte štítky zásob šikovne a hromadne napríklad na základe príjemky či vydanej objednávky a napríklad len pre položky, ktoré nie sú štítkom označené od výrobcu. To všetko z prehľadného rozhrania s možnosťou vyhľadávania a pokročilého návrhára šablón štítkov.

Štítky môžete tiež tlačiť priamo z mobilného terminálu napríklad pri príjme a to ako na pevnú tlačiareň štítkov, tak na bluetooth mobilnú tlačiareň a štítky zásob tak tlačiť kedykoľvek a kdekoľvek.

Zálohové faktúry a Daňové doklady k úhradám – úplne automaticky, legislatívne správne

Pre objednávky s platbou zálohou automaticky vystavíme zálohovú faktúru a pošleme ju zákazníkovi e-mailom v jeho jazyku aj s uvedením QR platby či platobného tlačidla pre okamžitú úhradu.

Systém si stráži, či došlo k vystaveniu konečnej faktúry v zákonnej lehote a ak to bude potrebné, automaticky vystaví potrebný Daňový doklad k prijatej úhrade a pošle ho zákazníkovi.

Označovanie expedovateľných objednávok – vždy aktuálny stav objednávok, prehľadne

Priebežne a úplne automaticky vyhodnocujeme stavy všetkých aktuálnych objednávok a označujeme ich prehľadnými štítkami. Objednávky si tak môžete sami v Pohode jednoducho filtrovať pre osobný prehľad, ale aj pre ďalšiu automatizáciu procesov. Nikto už nemusí sledovať, či tovar, ktorý práve dorazil od dodávateľa, náhodou nepatrí na nejakú čakajúcu objednávku. Jednoducho si zobrazíte expedovateľné objednávky a o viac sa nemusíte starať.

Prehľadné zobrazenie objednávok na expedíciu v sklade na televízii

Koniec papierov a zbytočných prieťahov pred začiatkom expedície. Zobrazujte vždy aktuálne informácie o expedovateľných objednávkach prehľadne na TV v sklade. Objednávky môžu byť rozdelené napríklad podľa dopravcov, čo umožní priorizáciu expedície podľa časov nakládok. Nová expedovateľná objednávka sa na TV zobrazuje okamžite, s možnosťou napríklad zvukovej signalizácie. Skladníci tiež ihneď vidia základné informácie o objednávke (hmotnosť, počet položiek, nadrozmerné položky a pod.) a výber objednávky do mobilného terminálu vykonávajú priamo naskenovaním QR kódu z obrazovky.

Efektívna expedícia pomocou mobilných terminálov – koniec záměnám a administratívnym chybám v sklade

Preneste administratívne skladové operácie z Pohody priamo do rúk skladníkom pomocou mobilných terminálov. Už žiadne neodborné zásahy skladníkov v Pohode či neustále behanie do kancelárie k PC, ale len bezpečná a pohodlná práca s mobilným terminálom v intuitívnom rozhraní. Od príjmu tovaru, cez evidenciu skladových pozícií po pickovanie a expedíciu. Samozrejmosťou sú aj inventúry, presuny a ďalšie užitočné funkcie. Systém skladníkom uľahčuje prácu a zároveň ich stráži proti nechceným záměnám pri expedícii.

Vystavenie a tlač faktúry či výdajky – automaticky a v správny okamih

Na konci úspešného vychystania objednávky skladníkom automaticky vystavíme správny doklad v Pohode, ktorý následne môžeme vytlačiť (napr. dodací list do balíka) aj zaslať zákazníkovi e-mailom. Fakturáciu môžeme riešiť za každú objednávku jednotlivo alebo v prípade veľkoobchodných objednávok napríklad aj súhrnne raz za mesiac.

Prepojenie na riešenie pre dopravu – tlač štítkov

Na konci vychystávania objednávky automaticky objednáme prepravu a vytlačíme štítok. Skladník sa tak stará iba o to, aby štítok dopravcu nalepil na zabalenú objednávku. K prepojeniu na dopravcu používame riešenie BHIT Doprava, od našej partnerskej firmy BHIT CZ s.r.o. a všetky informácie o doprave (čísla balíkov, stav doručovania, kto prevzal, …) sú vždy dostupné prehľadne v Pohode.

Odoslanie dokladov a informácií o expedícii zásielky e-mailom či SMS

Po expedovaní zásielky zákazníkovi automaticky odchádza e-mail či SMS s informáciou o odovzdaní zásielky prepravcovi a s možnosťou sledovania zásielky. Obsahom e-mailu býva aj doklad (faktúra, dodací list a pod.) a je možné podľa konkrétneho tovaru na objednávke tiež automaticky zaslať k tomuto tovaru potrebné dokumenty, ako sú napríklad návody na použitie.

Hromadná fakturácia výdajok – veľkoobchod pod kontrolou

V prípade veľkoobchodu sa veľmi často riešia priebežné dodávky tovaru, ktoré je potrebné fakturovať raz za určité obdobie. Naše riešenie dokáže na základe vopred definovaných pravidiel úplne automaticky vystavovať súhrnnú faktúru na otvorené výdajky a túto faktúru automaticky odoslať zákazníkovi.

Upomienky faktúr po splatnosti

Koniec výhovorkám a strateným faktúram. Upomienky nezaplatených faktúr posielame úplne automaticky a v Pohode prehľadne vidíte, kedy a komu bola upomienka odoslaná. Upomienky je možné zasielať aj stupňovane – teda napríklad prvý týždeň po splatnosti ide priateľské upozornenie, dva týždne po splatnosti ostrejšia výzva a mesiac po splatnosti odchádza predžalobná výzva ako zákazníkovi, tak aj v kópii vášmu právnikovi.

Aká je cena riešenia?

Cena nie je daná počtom či objemom spracovaných objednávok, ale iba počtom mobilných terminálov.

Cena riešenia

CZK

EUR

Zvoľte počet mobilných terminálov C66 alebo C61.

3

1

10

Jednorazový nákup

6 396

EUR

Ročný servis

990

EUR

Mesačný prenájom

556

EUR

Ročný servis

0

EUR

Orientačný výpočet. V cene sú zahrnuté všetky aplikácie z balíčka plusCore, práca potrebná na ich nasadenie a zvolený hardvér. Ceny sú uvedené bez DPH.

Nákup riešení

JednorazovoRočný servis
SW sada plusCore pre Pohoda E13.990 EUR840 EUR
za každý mobilný terminál799 EUR50 EUR
zápôžička mobilných terminálov
napr. na sezónu či inventúru
79 EUR / mesiac

Príklad výpočtu ceny (bez DPH) pre nákup kompletného riešenia do skladu so dvoma terminálmi:

jednorazový nákup: 3.990 + 2 x 799 = 5.597 EUR
ročný servis: 840 + 2 x 50 = 940 EUR

Prenájom riešenia

MesačneRočný servis
SW sada plusCore pre Pohoda E1319 EUR
za každý mobilný terminál79 EUR
zápôžička mobilných terminálov
napr. na sezónu či inventúru
79 EUR / měsíc

Príklad výpočtu ceny (bez DPH) pre prenájom kompletného riešenia do skladu s tromi terminálmi:

mesačný prenájom: 319 + 3 x 79 = 556 EUR

aplikácie a ich nasadenie:

plusMobile

plusDisplay

plusRouter

plusNotify

plusSkladem

plusLabelUni

aplikácie je možné využiť v celom rozsahu ich funkčnosti

hardware:

mobilné terminály Chainway C66 alebo C61 so stojanom, sklíčkom a gumovým krytom.
Android HDMI stick pre pripojenie k ľubovoľnej televízii či monitoru.

sada nezahŕňa:

televíziu či iné zobrazovacie zariadenie
tlačiareň štítkov

Ako prebieha samotná expedícia pomocou mobilného terminálu?

Ide o modelový, ale jednoduchý postup expedície objednávky.

1.

skladník načítava terminálom objednávku z televízie

2.

na termináli skladník vidí zoznam položiek, zoradených podľa umiestnenia

3.

jednotlivé zásoby načíta pomocou čiarových kódov

4.

po dokončení všetkých položiek zadá počet balíkov

5.

z tlačiarní na baliacom pracovisku vychádzajú štítky prepravcu a prípadne doklad

A čo pokročilejšia expedícia?

Sada plusCore umožňuje celú radu ďalších optimalizácií expedície, najčastejšie sú tu:
Zhotovovanie fotografií – riešenie sporov
Evidencia umiestnenia – optimalizácia expedície
Expedícia viacerých objednávok súčasne

Kontrolné váženie

Pripravení na rast?

Zanechajte nám kontakt. Ozveme sa vám a ukážeme vám, prečo je plusCore to pravé riešenie.

Mgr. Ondřej Vitvar
Projektový manažer plusSystem, Mobilní terminály CHAINWAY