Chcete sa na niečo spýtať?

Bohdan Chlumský

plusServisman:
mobilná aplikácia pre techniky

Aplikácia plusServisman je určená mobilným servisným technikom. Slúži predovšetkým na vkladanie položiek servisu do agendy Servis v Pohode. Aplikácia je určená pre OS Android a mobilný terminál.

obtiažnosť
nasadenia

E1

Čo vám plusServisman prinesie?

  • odstránenie nutnosti opisovania použitého materiálu na servisy z papierových súpisov
  • presnejšie a spoľahlivejšie vykazovanie materiálu pomocou čiarových kódov
  • obmedzenie zabúdania vykázať použitý materiál a tým zaistenie väčšej presnosti vedenia skladovej evidencie

Čo plusServisman vie?

  • vkladať použitý materiál k jednotlivým servisom
  • vytvárať fotodokumentáciu vykonávaných servisov
  • vykonať jednoduchý príjem zariadenia do servisu aj v teréne so sprievodcom požadovaných úkonov

Podrobný popis

Fotogaléria

Cena riešenia

Na stiahnutie

Changelog

plusServisman - mobilná aplikácia pre technikov

Mobilní servisní technici nemajú v teréne bežne veľa možností, ako využívať výhody systému Pohoda pri pridávaní položiek ku konkrétnej servisnej zákazke. Z tohto dôvodu vznikla aplikácia PlusServisman, ktorá je určená pre mobilné terminály s OS Android. Aplikácia pracuje v online režime, všetky dáta a informácie o servisných zákazkách sú tak v zariadení vždy aktuálne a k dispozícii servisnému technikovi.

Hlavné vlastnosti aplikácie plusServisman:

  • aplikácia na mobilné zariadenia pre technikov, určená primárne na vkladanie položiek servisu
  • vie pracovať aj v režime „príjmu zákazky“, kedy je možné do zákazky z nastavenej šablóny vložiť požadované úkony na vykonanie
  • pracuje výhradne s už zadaným servisom v Pohode a iba v on-line režime
  • môže zobrazovať koncové ceny pre zákazníka ako jednotlivých zásob, tak aj celého servisu
  • vkladanie položiek pracuje s čiarovými kódmi alebo je možné zásoby vyhľadávať
  • je možné pracovať s konkrétnym skladom, napr. príručný sklad daného servisného automobilu
  • k servisu je možné robiť fotodokumentáciu
  • prihlasovanie technikov do aplikácie pomocou PINu

Režim Príjem do servisu

Režim určený pre prvotný príjem servisnej zákazky od zákazníka. Prijímací technik na mieste pomocou sprievodcu zistí, aké úkony bude potrebné vykonať a môže zadať aj predbežný odhad dielov a práce, ktoré servisný zásah bude vyžadovať. Šablóna pre konkrétny servis, ktorá obsahuje možné a v sprievodcovi ponúkané úkony sa definuje v Pohode pri založení servisu. Aplikácia vie zobraziť prehľadne súhrn zákazky vrátane odhadovanej ceny.

Režim Oprava

Režim určený na samotné vykonanie servisného zásahu. Technik si konkrétnu zákazku jednoducho vyhľadá alebo načíta z čiarového kódu. Má k dispozícii stručný náhľad na zákazku (meno zákazníka, názov servisovanej položky, stručný popis závady tak ako bol zadaný prijímacím technikom). Vkladá použité diely, materiál a služby, či už pomocou čiarového kódu alebo vyhľadaním.

Pokiaľ sú pri príjme definované požadované úkony (viď vyššie), vidí počet zostávajúcich úkonov na vykonanie, pri ktorých si môže zobraziť ich detailný popis. Postupným plnením jednotlivých krokov sa počítadlo zvyšných úkonov vynuluje a servisná zákazka je v tej chvíli dokončená.

Aplikácia je primárne určená pre OS Android a mobilný dátový terminál Chainway C6000 a C61 s HW klávesnicou, možno ju ale používať aj na dotykových modeloch C70C71C72, a C66 s modulom pre čítanie 2D a čiarových kódov.

Fotogaléria

Pozrite sa na to, ako vyzerá rozhranie a výstup z aplikácie plusServisman.

Cena riešenia

Všetky funkcie a možnosti odpovedajúce danému radu Pohody sú neoddeliteľnou súčasťou systému, cena je jednotná a neodvíja sa od požadovaných funkcií. Cena software je pevná a nemenná, pri nákupe priamo od autora aj autorizovaných partnerov.

MDBSQLE1
Základná licencia aplikácie plusServisman13.000 CZK / 570 EUR
Prídavná licencia aplikácie plusServisman5.000 CZK / 220 EUR
Servis a podpora
20% z ceny licencie / rok
Pri zakúpení v období od septembra do konca roka, servis na ďalší rok neúčtujeme.
Súvisiace služby
Vzdialená inštalácia a zaškolenie - odhadom 2 hodiny práce
Účtované podľa skutočnej náročnosti hodinovou sadzbou
1000 CZK/h
45 EUR/h

Uvedené ceny sú bez DPH.

Na stiahnutie

plusServisman inštalátorAPKGoogle Play
plusServisman návod ZebraPDF2 MB
NávodPDF6,5 MB
Produktový list aplikáciePDF0,4 MB

Changelog

Prozatím beze změn.